ورزش بتل روپ چیست؟

ورزش بتل روپ چیست؟

ورزش بتل روپ چیست؟

 

ورزش بتل روپ یا همان طناب جنگی یکی از ورزش های بی نظیر برای لاغری می باشد، این وسیله ورزشی ساختار ساده ای دارد  به گونه ای که تشکیل شده از یک طناب بلند ضخیم است که این طناب ها در محلی نصب می شوند تا ثابت بمانند و در زمان ورزش حرکت نکنند. طناب را اصولا از یک قلاب عبور می دهند تا به دو قسمت مساوی تقسیم شود و برای استفاده آماده می گردد. این ورزش نه تنها امروزه در باشگاه های ورزشی بلکه در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، البته بدانید که بتل روپ ها در گذشته در ارتش مورد استفاده قرار می گرفتند تا افراد بتوانند با کمک آن عضلات و ماهیچه های خود را تقویت کنند. باید بگوییم که ورزش بتل روپ از گذشته های بسیار دور در میان افراد رایج بوده اما امروزه آن را بیشتر به افراد توصیه می کنند تا بتوانند ماهیچه های بازو های خود را تقویت کنند. با خرید طناب بتل روپ از مجموعه ی تولید و فروش طناب بتل روپ  به صورت تضمینی، محصولی باکیفیت خریداری کنید.

 این طناب ها حالت کششی دارند و البته وزن آنها هم بالا می باشد به همین دلیل برای حرکت دادن آن باید توان زیادی گذاشت تا به درستی حرکت کند و به چربی سوزی شما هم کمک نماید. این ورزش برای بسیاری از افراد حتی بانوان هم مناسب می باشد و تا کنون هیچ گونه عوارض و معایبی برای آن دیده نشده است به همین دلیل شما می توانید با اطمینان کامل از این ورزش استفاده کنید و به تناسب اندام دست پیدا کنید. طناب بتل روپ رنگ‌بندی و سایز بندی متنوعی هم دارد که هر کدام از آنها برای محیطی مناسب هستند و شما باید متناسب با شرایط خود آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید.

خرید  بتل روپ با کیفیت و دارای یکسال ضمانت و ارسال به سراسر کشور

 

کاربرد طناب بتل روپ در بدنسازی و کراس فیت

 

کراس فیت و بدنسازی از جمله ورزش هایی هستند که امروزه آقایان در باشگاه های ورزشی آنها را به صورت حرفه ای انجام می دهند تا به اندام و وزن ایده آل خود برسند، در انجام این دو ورزش طناب بتل روپ می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد زیرا این طناب در این دو حرفه کاربرد های فراوانی دارد، از مهمترین کاربرد های این طناب می توان گفت که:

  1. در بدنسازی می توان با کمک این طناب ماهیچه های خود را تقویت کرد.
  2. در بدنسازی این طناب به چربی سوزی و گردش بهتر خون‌ کمک می کند.
  3. در بدنسازی این طناب به ساخت ماهیچه و عضلات بازو و دست کمک می کند.
  4. کاربرد آن در ورزش کراس فیت برای تمام بخش های بدن می باشد زیرا در این ورزش افراد تمام بخش های بدن خود را مورد حرکت قرار می دهند و با کمک این طناب می توانند فعالیت خود را افزایش داده و بیشترین چربی سوزی را انجام بدهید و به راحتی به اندام ایده آل برسید.

کاربرد های ویژه و خاص این طناب در دو ورزش گفته شده یعنی بدن سازی و کراس فیت باعث شده تا روز به روز به میزان مصرف این طناب در بازار ها افزوده شود، افرادی که بدنسازی فعالیت می کنند بیشتر به رشته وزنه برداری می پردازند به همین دلیل باید دست های پر قدرت و مقاومت داشته باشند تا بتوانند انواع وزنه ها را بالا ببرند. برای آشنایی با دیگر کاربرد های این طناب می توانید به کارشناسان ما در مجموعه تولید و فروش طناب بتل روپ رینو  مراجعه کنید و سپس متناسب با نیاز خود نوع طناب را انتخاب کرده و آن را تهیه نمایید. کراس فیت با طناب بتل روپ نه تنها برای آقایان بلکه برای بانوان هم قابل انجام است و هیچ گونه ضرری برای آنها ندارد و به تقویت بدن آنها کمک می نماید.

فواید استفاده از طناب بتل روپ

 

استفاده از طناب بتل روپ همواره فواید زیادی برای بدن دارد به همین دلیل بانوان و آقایان می توانند با اطمینان کامل از آن استفاده کنند، از مهمترین فواید این طناب خاص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کالری سوزی را افزایش می دهد.
  2. تکان عضلات بدن را تقویت می کند.
  3. تناسب اندام را به همراه دارد.
  4. افزایش تعادل و انعطاف پذیری را به همراه دارد.
  5. تمرکز فرد را بالا می برد.
  6. به راحتی قابل حمل است.
  7. آسیب دیدگی در آن وجود ندارد.
  8. جریان گردش خون را افزایش می دهد.
  9. عضله سازی

فواید زیاد این وسیله باعث شده تا جایگاه ویژه ای در باشگاه های بدنسازی و ورزشی به دست بیاورد. عملکرد عالی این طناب ها کمک کرده تا همه افراد چه بانوان و چه آقایان بتوانند به وزن و اندام ایده آل خود دست پیدا کنند. ورزش بتل روپ براساس نام طناب آن شناخته و معرفی می شود و اصولا استفاده آسان از این طناب باعث محبوبیت زیاد آن گشته است. برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و چربی زیادی در بدن آنها نهفته است بهترین گزینه و انتخاب استفاده از طناب بتل روپ می باشد زیرا با استفاده از این طناب تمام بخش های بدن آنها شروع به فعالیت می کند و در نتیجه با تعریق انرژی سوزی کرده و چربی های اضافه بدن شما از بین می رود و به اندام ایده آل می رسید.

برای افرادی هم که لاغر اندام هستند و ماهیچه های زیادی ندارد می توانند با استفاده از این طناب در طول روز انرژی مصرف کرده تا با افزایش تغذیه مواجه شود و در نتیجه هم وزن گیری کنند و هم عضله سازی نمایند، فواید بی شمار طناب بتل روپ کاری کرده تا بسیاری از باشگاه های ورزشی برای فعالیت مشتریان خود آن را تهیه کرده و در اختیارشان قرار بدهند تا ورزشی استاندارد و ایمن داشته باشند و دچار آسیب بدنی نشوند.

خرید بتل روپ از فروشگاه و سایت آپادانا

انواع طناب بتل روپ

 

انواع طناب بتل روپ در بازار ها وجود دارد که از نظر کیفیت و ضخامت و طول اصولا با هم تفاوت دارند و هر کدام از آنها نیز برای محیطی مناسب هستند، تنوع طناب بتل روپ بسیار زیاد می باشد که این تنوع بسیار بالا انتخاب کردن را برای افراد آسان و گسترده تر خواهد کرد، مجموعه تولید و فروش طناب بتل روپ در تهران، عرضه کننده انواع طناب بتل روپ می باشد. بدانید که طناب های بتل روپ اصولا از جنس پلی استر، نخ و پارچه و یا طناب هایی با جنس خاص و یا کنفی هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه ها و کشش و فشار دارند و می توانند همواره بهترین عملکرد را در ورزش های سخت از خود نشان بدهند. این محصول در دو نوع ایرانی و خارجی تولید می شود که می توان آنها را در طول های بین ۷ الی ۱۵ متر مشاهده کرد که نمونه های زیر ده متر برای منازل و محیط های کوچک کاربرد دارند و نمونه های بلند تر برای باشگاه ها و مراکز آموزشی کاربرد دارند.

البته ناگفته نماند که این محصول قطری بین ۱ اینچ تا ۲٫۵ اینچ دارد که بسته به دست افراد باید قطر مناسب را انتخاب کرد تا به خوبی در دست قرار بگیرد و در حین فعالیت رها نشود. البته بدانید که وزن طناب های بتل روپ نیز حدودا مابین ۵ الی ۲۵ کیلوگرم می باشد که اصولا وزن های پایین برای افراد تازه کار و بانوان طراحی شده و وزن های سنگین برای آقایان و افرادی که اندام درشت دارند طراحی و تهیه شده است. هر فرد یا مرکز می توانید با مراجعه به سایت تمام نمونه این طناب ها را مشاهده کرده و سپس بهترین نمونه را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده، تهیه نمایند و با اطمینان کامل مورد استفاده قرار بدهند و بدن خود را عضله ای و محکم و مقاوم نمایند.